Artık oturup ağlıyorum ağlarken de bunları yazıyorum,şikayet etmek istemiyorum ama çok yoruldum hamilelik bir yandan,2 yaş sendromu bir yandan,bir gram yemek yapmak gelmiyor içimden.Evi saldım zaten ne hali varsa görsün.Ama su uyku meselesi bir haftadır çok canımı sıkıyor bugün Nirvana’ya ulaştı artık.Hacı yatmaz gibi ne yatakta ne beşikte ne ayakta uyudu.Sanırım delirmeme az kaldı (22 aylık bu arada)