Alparslan_habip Bakabilir misiniz Kızlar bugün doktorum yazdı kullanan var mı iyi geliyor mu ve nasıl kullanıyorsunuz
SeninAnnenBirMelektiYavrm Alparslan_habip bio gaia prebiyotiktir günlük 5 damla kullanılıyor genelde ne için kullanıyorsunuz?
Esra_Deva Alparslan_habip kızımın doğumundan itibaren 4.ayın sonuna kadar düzenli kullandım. Barsak düzenleyicidir. Sayesinde tek bir gün bile gaz ve kabızlık yaşamadık. Her gün sabah aynı saatlerde vermeye özen göstermek gerek. Düzenli kullanımda biz çok faydasını gördük
Yavuzun_annesi Alparslan_habip bize iyi gelmişti. Probiyotiktir sabahları 5 damla olarak düzenli verdim. Buzdolabında muhafaza etmiştim.
NilAsyaMom Alparslan_habip evet biz de kullandık ama doktorum 3. Aydan sonra kesmişti kullanılmıyormuş çünkü. Aşırı iyi geliyordu gaza ve kakaya iyi geliyor
Alparslan_habip Esra_Deva öyle miii ayyy inşallah bizede etkili olur hangi saatte vermem daha mantıklı
Eminerd Alparslan_habip biz 3 ay kullandık. Hergün 5 damla aynı saatte verdim çok da faydasını gördük sancıları baya azaltmıştı
Esra_Deva Alparslan_habip ben dr önerisi ile sabahları aç karnına verdim. Dediğim gibi saatlerine özen göstermenizi tavsiye ederim. Düzenli kullanımda faydasını göreceğinizi düşünüyorum inşallah 🌸
Esra_Deva Alparslan_habip dr bana aç verinki gaz vs önlesin demişti. Bende hep sütünü içirmeden önce verdim. Sabah yemeğinden 20-30dk önce.
hilalhsnygt Alparslan_habip kesinlikle aynı saatte verin bi saat belirleyin sabah 9 mesela hep o saate alarm kurup verin ben genelde öyle yapıyorum
Denizimmmmm Alparslan_habip ben cocuk diyetisyeni kardeşimin önerisiyle parayla satın aldım gaz için oğlumda kabızlık var işe yaramadı