Sehhy Dün gece safra taşı atağından acillik oldum. Buscopan + voltaren iğne yaptılar gece 1.30da bugün bebeğimi öğlen 12de emzirdim. O süreçtte 2 kere sağıp attım. Sizce bir zararı olur mu ?