Kızlar doktorumuz menenjit için bexsero 7 ay 9 ay ve sonrası son doz için aşı takvimi oluşturmuştu fakat kızım hastalandı iyileşmesmi bekliyorum 7 ay 14 günlükken vurdurabilirsin demişti fakat 8. Aya doğru ilk dozu vurdurcam iyileşmesmi beklediğim için. sıkıntı olur mu ki 8. Ay ilk doz olsa