9 günlük bebeğim var sütüm çok tazyikli geldiği için süt sürekli boğazına kaçıyor öksürüyor bu durum beni her seferinde korkutuyor bişey olacak diye tedirgin emziriyorum. Araştırdım yatış pozisyonu falan değiştiriyorum ama değişmiyor durum. Başka yapmam gereken bişey var mı yardımcı olur musunuz kızlar??