22 günlüğüz 35+3 haftalık doğdu. Emziriyorum ama sanki doymadığını sanıyorum ama bilmiyorum günde 3 4 defa kakasını yapıyor azda olsa çişinide yapıyor. Akşam 10 gibide 30 cc mama veriyorum siz nasıl yapıyorsunuz mamayı arttırmalımıyım ve 30 cc yetermi sizce😊birde mama kabız yaparmı onu sorayım dedim😊