yookkdahaneler Kızlar 3 gündür ateşi vardı ben diş sandım dişi de çıkıyor , bu gün götürdüm kulak enfeksiyon u dedi büssürü ilaç yazdı ve antibiyotiği 14 gün kullan dedi şaşırdım ? Başından geçen varmı ?
Sedaaslann yookkdahaneler merhaba oğlum alerjik ocak ayında kulak enfeksiyonu oldu 1 ay geçmedi tam 1 ay antibiyotik verdi doktor artık en son ateşlensede vermicem dedim sonra geçti işitme testi bile yapıldı zor süreç Allah yardımcınız olsun
Atlasss yookkdahaneler şuan benim oğlum aynı durumda orta kulakta sıvı var post açtım ama henüz yorum yapan anneler yok bizede Antibiyotik başlandı ama oğlumun aynı zaman da damaklari sis ve bulduğu herseyi ısırıyor anlayamadık 3 haftadır doktor lardaykz hep
tenceretavakuskana yookkdahaneler alerjısı yoksa uygunsa sarımsak tukettırın veya sız tuketın emıyosa antıbıyotıgı kullanın mecburen baska secenek yok,antıbıyotık sonrası probıyotık destegı saglayın bagısıklık ıcın antıbıyotık sonrasıda bıkac gun ates yapabılır bızde olmustu oyle
fazilet001 Benim oğlum ayda bir kulak enfeksiyonu oluyor gennellikle banyo yaptıktan sonra ertesi gün muhakkak kulak enfeksiyonu sadece el degdirmiyir kulağına ve ağlıyor çok kötü susturamiyiruz Dr götürüyoruz kulak enfeksiyonu diyor