babyackgz biz 6 aylıktık. Pandemiden dolayı biraz geçe bıraktık. İlk 3 ay en doğru zaman aslında çünkü bebekler hareketli olmuyor. Emla krem var. Gitmeden önce onu sürdük. Bu krem bebeğin anestezi iğnesini hissetmemesi için. Yaklaşık 20 dk sürdü işlem. Hiç bir şey anlamadı bebeğim. Öncesinde ve sonrasında merak ettiğiniz herşeyi whatsap üzerinden sorabiliyorsunuz. Yaklaşık 1 hafta karton bardak ile bezledik. Arayıp bilgi alabilirsiniz çok tatlı bir asistanı var her soruya cevap veriyor. Umarım güzel bir süreç olur sizin için de