Haziranda 3 yaşına girecek oğlum. 2.5 yaşında bezi bıraktık sorunsuz bir şekilde. İlk günden itibaren çişini kaçırmıyordu sadece uyku sersemi iken kaçırıyordu ve geceleri. Sonra gece de yapmamaya başladı. Bugüne kadar sorunsuz geldik. Son 1 haftadır çok az çiş yapıyor. Bazı günler 2 kere bile yaptığı oldu en fazla 3. Dün gece yaptı mesela uyudu uyandı 5 saat sonra yaptı çişini. Şu an şehir dışındayım dönünce doktora götüreceğim ama size de sormak istedim. Bu arada su içiyor sıvı alıyor ve sünnetli. Ve terlemiyor