Busrabsr ilk anneyim ve gurbetteyim, eşim nöbetli çalışıyor ve belli bir tatil günü yok. Bebeğim senin bebişinden küçük daha 3 aylığız. Burda kimsemin olmamasını, sanki burda olsalar çok mutlu olucagini düşünüp çok ağladım. Sonra allahtan bir aydınlanma geldi 9 ay boyunca karnımda taşıdım, düşük tehdidi yaşadım yüreğim ağzımda gezdim sdi kavuştum ve kimsemiz olmasa da bebişime de kendime de zehir etmiycem dedim 😇 eglendirmeye gelince de sen mutlu olursan bebeğin senden daha mutlu olucak, sadece sen varsın kocaman Gülsen o da sana güler rahatlat kendini boşver biz yalnız da hallederiz herşeyi 🌸