Metehan09 Bugun 46 günlük oldum.ne zaman dışarı çıksak ağlar. Bebek arabasında gidiyoruz ağlıyor mama verdim gazını çıkardım kucak ister sizin bebrklerinizde böylemi disarda ağlar mı yada kucak istermi disarda
Sevilayyil Metehan09 5. Aya kadar dışarı çıkmak eziyetti benim için sürekli agliyodu evden çıkar çıkmaz başlardı eve gelene kadar
Nurcukk01 40ı çıkana kadar sürekli çıkardım ama araba da durmuyor kucak istiyor diye kanguru aldım onda da durmuyor çıkartırsam 1 saati geçince de kesintisiz akşam yatana kadar ağlıyor bende çözemedim nasıl alıştıracam sokağa
Nurcukk01 Metehan09 hahaha ilk kanguruya soktuğumda bizim kızda direk kafasını memelerime doğru sokmaya çalışıyordu iç güdüsel sanırım :))
Metehan09 Bugun göz doktoruna gittik kontrol amaçlı bebek arabasını çıkardım.yok yok yok durmadı kucağımda gittik geldik