Belizinmommm Merhaba anneler kuzenim şehir dışına kaynanasına gitmiş kız bebeği var vajinasında morluk varmış dün farketmiş şimdi bana söyledi hastahaneye git dedim yarın götürecek başına gelen var mı fikri olan
Hagisidagu Belizinmommm bizimde iç dudakrlı mordu ilk doğdugunda şimdi normal önvceden farketmedi mi dısında mı morluk
Woody Belizinmommm morlugu yeni fark etmis olabilir mi? Kizimda buyudukce ortaya cikip belirginlesmisti. Biraz daha büyüyünce de kayboldu
Sokrates Tehlikeli pek anladığım bi konu değil ama hemen götürsün bi doktora sağlık ocağına götürsün en olmadı
Belizinmommm Sokrates bende söyledim sağlık ocağını akıl etmemiş eşini aramış gel bizi eve götür kızı hastahaneye götürelim diye
Asel_lena_mom Belizinmommm Enteresan durduk yere neden mor olur ki bir açıklamasını bulamadım sizin için araştırdım da ama 🤷🏻♀️ Bi doktorun incelemesi lazı m
Zayarzy Kızım var ama hiç öyle durduk yere morluk gibi durumuz olmadı. Ayaklandı düştü şaştı o zamanda olmadı ki bebek daha küçükmüş kendi kendine bir şey yapamaz. Hemen bi götürsünler yarını beklemesin.
Belizinmommm Zayarzy bende söyledim de şimdi imkan yokmuş eşi gidicek en geç yarın gösterecekler umarım ciddi bi problem çıkmaz
Belizinmommm Asel_lena_mom bende çok araştırdım şimdi bi yazıya denk geldim mantar ve enfeksiyon olabilir yazıyor bakalım doktor be diyecek
Asel_lena_mom Belizinmommm Bebekte mantar imkansız ya o büyük bir kadın için denilmiştir biri altını değişirken sıktı mı naptı neresinde iç dudakta mı dış dudakta mı