Karam Afyon’dan İzmir’e geldik. Oğlum da birkaç gün içinde hava değişiminden yakalandı gribal enfeksiyona. Bizde ateş iki gün sürdü. Dediğiniz gibi gece uyuyamadı birkaç gün. Şimdi ateş de uyuyamama problemi de yok. Ama boğazda balgam var, ara sıra öksürük devam ediyor. Burnu bazen tıkalı bazen akıyor. 😞