Sdr123456 Kızlar oğlum 3 aylık pazartesi sabahı dikişli sünnet olduk bezi açtığımda 1-2 damla kan bulaşmış olabiliyor normalmi sizce
heymom__ Sdr123456 biZde hiç kan olmamıstı 3 aylık oldu hehangi bir durumda doktorumuz mesaj atmamızı söylemişti imkanınız varsa atın. Sarı kantaron kullanıyormusunuz bide ? Yaraların iyileşmesinde bir numara
Nursemommm Sdr123456 dikiş bölgesine bakın sızintı şeklinde kan oluyorsa önemli bi durum yoksa bez açıldiginda 1 2 damla kan doktorumuz olabilir demişti