Kan vermek, ve ilaç yazdırmak için sağlık ocağına gitmiştim, artık 182 den randevu alınıp öyle gidiliyormuş, şimdilik sıra verdim ama daha sonra 182 den randevu alıp öyle gelin dediler, ben yarın kan sonucumu almaya gidicem, sonuç almak içinde randevu almam gerek mi acaba, yakın zamanda giden bilen varmı