Ayazzz18 evet bence de öyle çok haklısın. 2 aylık bebeğe Türk kahvesi vermek de ne bilim .. benim ki 15 aylık çileğe daha bu ay başladı mevsimi gelince mesela. Hatta yine kabız bu aralar daha bağırsakları bu ayında yediklerini hazmedemiyor sebze yemeği bile kabız yapıyor hep duphalac kullanıyoruz. Millet nasıl 2 aylık bebeğe yediriyor anlamıyorum. Bir ben korkuyorum böyle çevremde , herkes bana kedi bilmem neresini görmüş vs gibi laf ediyorlar