Merhabalar güzel anneler ben 1 yıl 4 ay önce sezeryan doğum yaptım ve sezeryan yerinin bittiği yerde bezelye büyüklüğünde sert birşey var aslında bunu çok sorun etmedim gecer diye asıl
mesele kilom 55 boyum 170 oldukca zayıfladım fakat sezeryan yeri değil onun üst kısmı doğum yaptığımdan beri sis göbeğim filan kesinlikle yok ama oranın şişi inmiyor uzunca bir sertlik var o bölgede hala eşim beni kucaklasin yada bebek bassın ayağıyla çok acı yapıyor herkesin ki böylemi diye merak ettim sezeryan yeri değil direk o çizginin üst kısmında 2-3 parmak kalinliginda bir şişlik var ve bu katlanma yapıyor göbeğim öyle sarkık bir gobekte değil ayakta durduğunda bile pantlondan belli ediyor sezeryan yerim ile ayrımı kızlar endiselenmelimiyim doğumdan beri hiç kontrole gitme imkanim olmadi maalesef