Halime0638 calpol haricinde hangi ilacı verdiniz çok okudum bu sitede 6 saat aralıklarla dönüşümlü hem ağrı kesici hemde ateş düşürücü verdik diye, aile hekimine sordum sadece calpol ver dedi o da eğer ateşi 37,5 i geçerse dedi, miniğim de arada mızmızlanıp ağlamak gibi oluyor ağrısı mı var bilemedim calpol de vermedim hiç ateşi normal olunca acaba başka doktora mı götüreyim, bu arada aşı olalı 8 saat oldu. Ağrı kesici için başka doktora mı götürsem ki