yareninannesiiii Emziriyorum ve bugün dişçiye gittim mama falan verdim emzirsem birsey olurmu dişime narkoz vermişti sorun yaşayan varmı
Hagisidagu yareninannesiiii narkoz da 2 saat vermmedim ben bir de sütü sagıp döktüm ikisininde sonra verdğm
Fenty yareninannesiiii Ben emzirirken dişime kanal ve dolgu yaptırdım emzirdiğimi de söyledim bir şey olmaz devam edebilirsin dediler.
Gunesenerjim1 yareninannesiiii bende 1 hafta önce dişimi çektirdim gitmeden biraz sütümü sagdım doktorum 4 saat emzirme sonra sağ sandığın sütü dök demişti öyle yaptım 😊