Merhaba bebeğim 6. Aya yaklaştı ilk 3 ay çok gaz sorunu yaşadığı için hep memede sallanarak uyuyup uyanık olduğu her saniye kucağımda taşıdım sonra bu alışkanlık oldu emzikte tutmadı nereye gitsek herkes sırayla kucağında gezdiriyor herhangi bir sağlık problemi yok çok şükür ama herkes neden ağlıyor açmıyor gibi şeyler söylüyor kilosu gayet iyi zaten 4 kilo doğmuştu şuan 8 kiloyu geçti artık kucakta taşımakta zorlanıyorum inanın lavaboya zor gidiyorum ve doğumdan sonra ilk 3 ayda 35 kilo verdim bu tempo yüzünden geçen halam ki kendisi 8 çocuk büyüttü sen çocuğun ağlayıp kendini sakinleştirmeyi öğrenmesine izin vermiyorsun dedi bende eve gelince altını değişip emzirip koydum bi kenara 20 dakika ağladı ve benim bebeğim normal hiç ağlamaz hemen gözleri kızarıp yaşlar akmaya başlar zor olsa da tuttum kendimi dayandım sakinleşince alıp emzirip yatırdım deliksiz sabaha kadar uyudu şok oldum 😟 şimdi okuduğum her yerde çocuğu ağlatmayın diyorlar ilerde sorun olur diye ama bu çocuğa tek bakan biri olarak ek gıda sürecinde ve yemeğe geçince benimde mutfağa girmem gerekiyor kendimiz için geceden yapıyoruz yemeği ama bu süreçte taze taze yapıp vericem en azından oyalansın istiyorum sizce ne yapmalıyım belki çok takılıyorum ama fikir almak istedim oyun halısı oyuncaklar yalnız oyalanmasına yetmiyor uzaktan seslenmekte illa yanına oturup kucağıma alıcam hatta bazen oda yetmiyor ayakta gezicez…. Böyle bir süreç yaşayıp çözüm bulan varmı? Yavrumu üzmek istemiyorum ama birazda düzene girmemiz lazım