BalAnne1 e bebekten hediye kartı alın. İstediğiniz kadar para yükleniyor. Normal para takmaktan daha mantıklı geliyor bna. İnsanın elinin altında olunca o para harcanıyor çünkü. Ama e bebek kartını mecbur çocuk için kullanacaklar. İlla hediye almak istiyorsanız ek gıda için Bi şeyler aşabilirsiniz. Çünkü genelde ilk doğduğu zamanki ihtiyaçlar için her şeyimiz hazır olıyo gelecek için bekliyoruz. Sizde ona hazırlık yapmış olursunız. İleri de ona da yarar