Annesiballisiii Bebeklerinize güneş gözlüğü hangi marka aldınız? Önereceğiniz iyi kaliteli ve sağlam markalar nedir? Kızım 28 aylık gözlük için erken mi bilmiyorum gerçi 🤷 yardımcı olur musunuz? 🌹
Laden Annesiballisiii izipizi bu işin piri. Yalnız oyuncak gibi. Epey küçük bir gözlük. Dilerseniz önce ucuz bir şey alıp sevecek mi takacak mı bir bakın. Ben izipizi almıştım ama kızım asla takmak istemedi. Pahalıda bir ürün. Onun dışında kietla da iyi diye duymuştum. İzipiziye göre biraz daha uygun fiyatı🌺
Guneskiz48 Annesiballisiii 21 aylık kızıma izipizi alacağım normalde hicbirsey takmıyor kızım imalat onu sever ve takar otelimiz var ve kızım yaz boyu tüm gün otelde oluyor gözlük takması şart ne yapacağım bilmiyorum
GoktugUstaoglu Annesiballisiii izipizi almıştım yurtdışından tr de de var .Bebeğim 8 aylık 1-3 yaş aldım.bence gerekli.
Baby_Mila Annesiballisiii izipizi ve kietla ikisinide öneririm izipizi daha güzel ama görüntü ve kalite açısından iki kietla kaybettik 3. Yü izipizi 3-5 aldım kızım 30 aylıkken.Kızınız 28 aylıksa 3-5 yaş olanı tercih edin birkaç yıl kullanır
Annesiballisiii Laden kızımı da götürücem deneyip öyle Alıcam ayakkabı alırken de kızımı götürüyorum zaten sevecek mi rahat edecek mi bakıp görmek için. dediğiniz markaları AVM mağazaların da bulabilir miyim acaba çünkü daha önce duymadığım markalar
Annesiballisiii Guneskiz48 Moderatör annemiz de sizin dediğiniz markayı önermiş. AVM mağazaların da bulabilir miyim acaba bilmiyorum. Bizde temmuz ayında tatile giricez hem orada kullanması için hemde parka dışarı çıkarken kullanmas için istiyorum iyi ve kaliteli gözlerini bozmayacak bir marka İstiyorum açıkçasi
Annesiballisiii GoktugUstaoglu anladım canım baktım beymende varmış yarın gidip Bakıcam teşekkür ederim 💐
Annesiballisiii Baby_Mila Evet bende 3-5 yaş almayı düşünüyorum Beymene gidip Bakıcam yarın teşekkür ederim 💐