Merhaba anneler başına gelen var mı bilmiyorum ama tecrübe edilen anneler vardır illa ki oğlum 1 yaşında 2 hafta önce gribal enfeksiyon geçirdi Antibiyotik kullandık tekrar kontrole gittiğimizde hirilti ve burun tıkanıklığı devam ediyordu doktoruna belirttim ve o zaman geniz eti röntgeni çekelim dedi ve çektirdik doktor geniz eti var ve Bi KBB ye gorunmemizi istedi anlık Bi randevu alıp gösterdik KBB doktoru işitme testi istedi onuda yaptırdık ve doktor orta kulakta sıvı birikimi var geniz eti büyük değil ama sıvı birikimi olmuş Antibiyotik kullanıp tekrar muayene gidicez ama benim oğlum doğduğundan bu yana bu 3 üncü kez orta kulakta sıvı oluyor ve geceleri huysuz ağrıdan ağlıyor aynı zamanda elleri hep ağzında parmaklarını çiğniyor damaklariyla ve üstte ve altta damaklari sis gibi yani soracağım soru bu orta kulakta sıvı birikmesinin dış çıkarma süreciyle bağlantısı olabilir mi başına gelen varsa çözüm olarak öneride bulunabilir mi