2626 merhaba emiyor demekki bebek. İlk zamanlar 4ay falan aşırı aç oluyor insan, yiyin ama sağlıklı şeyler tüketmeye çalışın. O kadar çok kalori yakıyor ki emzirmek ,korkmayın aciktikca yiyin. Yeni annelik çok enerji istiyor,vücut da aciktiriyor. Baklava yerine süt,muz yiyin… Gibi.