Ummahan250820 Gozlerımın altı mor uykusuz kalınca daha kotu oluyor fomdotenle kapatıyorum morluguna ne ıyı gelır kızlar bır bılgınız varmı
Ummahan250820 Keskeuyusamm bnde dusundum arastırdım canım 1 sene snra tekrarlıyormus morluk her sene yaptırmakta ısıme gelmedı acıkcası
Senemmm11 Ummahan250820 evet ya aynaya bakasım gelmiyor valla. şöyle aydınlık ışıltılı göz çevremiz olsaydı nolurdu. sıkıldım valla habire kapatıcı sürmekten
Ummahan250820 Senemmm11 evet canım bnde sıkıldım devamlı surmekten gozaltı ısıl ısıl olanlara ozenıyorum hep mıs gıbı hıc makyaj yapmadan yasa