Minikoglummm 19 aylık oğlum akşam 10 da bağlıyorum sabah 9 gibi kalkıyor ama gece sürekli çişi çıkıyor ben gece 3 gibi değişiyorum 1 kere dün uyuyakalmışım ve olanlar olmuş sleppy yaptı şuan bimin bezini kullanıyoruz oda malsef sızdiriyo
Denizvepasa Minikoglummm bir boy büyük alın. Benim oglum dogdugundan beri oyleydi. Ben de sleepy kullaniyordum simdi molfix kullaniyorum. Buyuk takiyorum cok şükür su ana kadar 1-2 kez sizma oldu onda da benim hatam yatarken degistirmeyi unuttum
kirmizibasliklikiz_ Minikoglummm molfix 😁 aksam 7 gibi baglarim sabah 8 9 gibi acarim sıkıntı yaşamadık 😊
Denizvepasa Minikoglummm benim oglum daha 3 aylik 6 kilo civari utanmasam 5 numara kullanacağım valla. Gece açarsam uyanıyor çünkü
Dondurmalikahve Minikoglummm 5+ vardı onu deneyin ama 6 no -5 ten daha iyi. Ben hiç kiloya göre gitmedim
Ysfmt Minikoglummm premium care cok iyi bir bez ben uzun süre kullandım fiyatı cok artınca sleepy e geçiş yaptık.molfix de kullandık o da sızdırma yapmadı cok nadir olmuştır sızdırdıgı
DorugunAnnesiaa Minikoglummm bende sleepy natural kullanıyorum gece 12de takıp sabah 8de değiştirdim bugün üstü komple ıslaktı
DorugunAnnesiaa Minikoglummm hamileyken stok yapmıştım stoğun bitmesine son 15 bez kaldı onlar bitsin bende almam daha da sleepy
1balkizannesi Minikoglummm 3 aylıktan beri BİM’in bezini kullanıyorum Jenny Willy 5 numara memnunum.💐
Ddmbdm Gevşek bağlıyor olabilir misiniz yada bedeni küçük geliyordur,ben her türlü bezi denedim goon haricinde hiçbir bezde sızıntı yaşamadık
Nefeess Minikoglummm Sleepy i bırakmamin sebebi gece sızdırmazlariydi babay me kullanıyorum akşam 9 gibi takıyorum sabah 8 e kadar kalıyor bezi 1 kg gelir o kadar ki çiş yapıyor ama hiç sızdırmadi👍ama aynı şeyi kaka için söyleyemeyeceğim benim kız biraz tazyikli kaka yapıyor sanırım her seferinde sırrına çıkıyor 😕