Acu_ merhaba geçmiş olsun. Lütfen dediklerimi yapin. kanamalı pişik olmuştu, 1aylikken hastanede yatarken bir yandan da pisigi tedavi etti doktorlar.( İlk 1ay geçmemişti çünkü) Bepanthol vb.kremler pişik olmadan önce korur, veya çok hafif kızarıklığı geçirir. Yapmanız gereken tedavi edici krem almak. Genelde geçmeyen pisige 3lu karışım veriliyor(ayrı ayrı sürünce etkisi az oluyor) çinko+antibiyotik+kortizon karışımı ister eczanede yaptırın, isterseniz Doktor a da danışarak evde yapın. Altını her kapatmadan önce hametan sürün. Hiç bir zararı yok hametanin. Pisigin asıl ilacı hava alması. Bez değiştirme örtüsunun üstüne çarşaf vs kesip köy(poposu naylon da kalmasın diye) üstüne battaniye ört, ne kadar mümkünse o kadar dursun. Hasta olmuyorlar korkma. Benm bebeğim her beslenme sonrası kaka yapıyordu
ve laktoz intoleransi nedeniyle kakası aşırı asitliydi o yüzden pisigi iyilesemiyirdu, hava alarak düzeldi. Sabaha kadar açık duruyordu bezi, iyileşene kadar çiş yaptkca değiştim uyandım. Sizin gece kapatsaniz da gündüz daima açık tutarak iyilesebilir. Bu arada bize iyi gelen kremler günde 2 kez rif+hametan+bactoroban karışımı oldu. Her kapatma sonra su da hametanla kapattım. Hii bu arada pamukla sildim(makyaj için olanlar da sert, direk pamuk aldm) arkasına mutlaka mendille kuruladim. Siz doktor a gittgnzde muhtemelen hamezing, trivazol, hametan vb verir. Önce 3lu karışım yaptırın kullanın geçmezse benm dediklerimi danışarak alabilirsiniz. Ama asıl ilacı kuru kalması ve hava almsi. (Bepanthol nasıldır bilmiyorum ama yine doktorlar sudo krem önermişti, koruyuculuğu muhteşem)
Yazmayı unutmuşum baharatlı tüketmeyin. Domates patlıcan dan bı sure uzak durun. Asit olmasn, limon olmasn )