Abe1453 Bebeğim 6 aylık ve doğduğundan beri ayakta sallanarak uyumaya alıştırdım çünkü başka şekil uyumuyordu. Şimdi ise gündüz uykularında ayağımdan indirdiğim vakit uyanıyor ayağımdaykrn uyuyor ama nereye kadar böyle. Bu durumu yaşayan var mı ne yapabilirim lütfen fikir verin zor bi durum:(
Palestinianbride Abe1453 bizde aynıydık kendiliğinden düzeldi mamasını değiştirdim birtek değişiklik olaeak uyuyunca sallanan beşiğine yatırıyorum arada uyanursa sallıyorum hepsi bu
Kayracim Abe1453 yatıracağınız yerde sallasanız uyuduktan sonra yavaşca yatağa bırakıp yastığın kenarlarından elle sallamaya devam edip yavasca bıraksanız 🤗
Ebrcrkc Abe1453 bende salliyordum bı gün bıraktım yatağa yanına yattım yüzüstü yattı döndü döndü emzik çıktı verdim konuşmadım hiç 10 dk içinde uyudu.artik hep öyle uyutuyorum.
[silindi] Evet canim hem ip gerersin yattigin yerden sallarsin hemde dinlenmis olursun bebekler hamak cok severler, benim oglum bir yasinda yeni biraktirip odasnda yatirmaya basladim baya sakinlesiyordu onda cok seviyordu
Abe1453 Palestinianbride inşallah benim oğlumda düzelir ya çok sıkıntı insan hiç bişey yapamıyor gün içinde
dolunay_6 Abe1453 aynı dertten müzdaribim bırakınca uyanıyor bir daha da geri uyumuyor bugün yüzüstü yatırmaya başladım sanki şimdilik iyi gibi yatağı sert ve çarşafı gerdim kendisini kurtarabilir ama yine de kontrollü olmak şart
Abe1453 dolunay_6 sizin bebeğiniz kaç aylık ben denemedim ama işe yarayacağını düşünmüyorum çünkü benim oğlum uykuya direnen bi bebek 😞
dolunay_6 Abe1453 5 ay 20 günlük direk yüzüsti bırakmadım önce ayağımda salladım daldı sonra yüzüstü alıp pışpışladım benim bebeğim çok zor uyuyan bi bebek bi kaç gün bu yöntemi denicem belki sever uyuma süresi artar