arkadaşlar tutunarak orayı burayı geziyor ayakta keyfi isteyince duruyor yürümeden biraz yürümek istediğini farkedıyorum yardımcı olmaya çalışıyorum karşıma koyup oyun falan korktuğunu hissediyorum hemen kendini bana atıyor adım atmıyor.yürümesi için asla aceleci değilim ama dışarı çıktığımızda falan kucak istemıyor elınden tutup yürüyorum oda belimi çıkarıyor spınal ile sezeryan oldum çünkü.nasıl bır yol izlemem lazım korkusunun geçmesi için bu süreç yada böylemi ilk çocuğum bilgim yok çünkü bana bilgi verirseniz çok sevinirim ♥️