Kızım bugün tam 4 aylık oldu bir süredir oturmak istiyor yattığı yerde dahi sürekli başını kaldırıyor kucakta tutarken yine oturmak istiyor hatta emerken bile bırakıp oturmaya çalışıyor 😄 Oturtmaya baslasam mi ? Genellikle 5 aydan sonra oturtulur diye duydum ama bilemedim bebekten bebeğe göre de değişebilir