Dorugunannesi25 Kızlar merhaba, Bebeğim yaşına girmek üzere ama hala emeklemekten ileri gidemedi. Tutunup kalkıyor koltuğun bi başından diğer başına gidiyor. Tabi belli bi zamanı vardır ama sabırsızlanıyorum 😊 siz neler yaptınız yürümesini geliştirebilmek için.
Mora Dorugunannesi25 hepsini yapmış sırada o var bu sağlıklı döngü 14 aylıktı baktık yürüyor çok istedik destekledik yürümemişti saldık yürüdü 😂
Madam Dorugunannesi25 inan hiç müdahale etmedik doğum gününde bir anda ellerini bırakıp adımlar atmaya başladı bidahada hiç durmadı sonra iyice pekiştirdi yürümeyi sen elleme çocuk hazır olunca yürür zaten
Arasta Dorugunannesi25 benimki de aynı durumda herkes bir anda yürümeye başlar diyor bekliyoruz bakalım arada koltuğa sırtını dayayıp gel gel diyorum gelmiyor tabi beni tutuyor ama bayramda memlekete gitmiştik annem yaptı birkaç kere cesaretlenip bir iki adım atmıştı döndük evimize deniyorum ama bana atmıyor 🤷🏻♀️
Dorugunannesi25 Mora Bende salıcam da etraftakiler neden böyle neden öyle beni de etkiliyor düşünüyorum 😢
Dorugunannesi25 NurCum Onu kullananlar ablam abim önermedi diye almamıştık. Ama bence her çocukta farklılık oluyor
babyandmom1 Bol bol elinden tutup yürütün.Kızımda sizin bebeğiniz gibi ama az kaldı yürüyecek elinden tutup yürütüyorum evde 🙂
Dorugunannesi25 babyandmom1 elinden tutuyorum yürütmeye kendini yukarıya kaldırıyor bacaklarını yukarıya basmıyo inat ediyor 😅
Dedimolabilir Dorugunannesi25 valla her zaman söylüyorum 11 aylikti annemin kedileri var onlsrin pesine kalkti yurudu tabi evde yalnızken elinden tutup bizde yürüttüğümüz oldu. Ama kedilere hirs yapti.
kirmizibasliklikiz_ Dorugunannesi25 benimkiler ikiz 😁 oglum cesaretli yataginin korumaligindan tutuna tutuna ilk adımlarını atti sonra koltuklar arasi geçiş yapti düşmekten korkmayan bir bebek onun icin bir sey yapmadim suan yuruyor. Ama kizim cesaretli degil evet tutunuyor kalkiyor tutuna tutuna gidiyor ama elini birakamiyordu. Onu koltuga koyuyorum yere ortaya oturuyorum elime sevdigi oyuncagini aliyorum hadii gel al diyorum ilk cesaret edemiyordu tek elinden tutup kendime dogru cekiyordum. Dusmedigini gordukce simdi 2 3 adim atmaya basladi oyuncak icin. Gittikce mesafeyi aciyorum. Onun disinda tek elinden tutup ileriye oyuncagini koyup adim atmasina yardimci oluyorum. İstemiyor oturup emeklemek istiyor geri kaldırıyorum hayir yuruyerek gidecegiz diyorum 2 adim atip oturuyor geri kaldiriyorum oyle oyle suan istekli ama bakalim cesaret ne zaman gelir 😂
Dorugunannesi25 kirmizibasliklikiz_ Bizimkinede de cesaret gerekiyor aynısını yapıyor ama çok merak ediyorum o zaman ne zaman diye 😂😅
Zlm Dorugunannesi25 bizimki elinde tutup yürümeyi severdi iki elinden tuttuk önce sonra tek ele düştü sonra elimi bırakına 🌻😀
tatlismelegim Dorugunannesi25 16 aylıktı yürüdü canm evde ayakkabı da giydir sen istediğin yap çocuk vakti gelmeden yürümüyor
Dorugunannesi25 tatlismelegim Aynen öyle hergün yarım saat ayakkabı giyindiriyorum neredeyse yok olmuyo oturuyo.
Dorugunannesi25 Mora Bende diyorum zamanı gelince olacak ama çok etkiliyorlar hele kayınvalidem ne yaparsam zıttını söylemekle yapmak amacı