@Minikk41 ilk 3 ay ful anne sütü verdim 3 aydan sonra mama takviyeside yaptım ama günde en fazla 3 biberon içiyor 150 yada 180 ml benim kanamam çok oldu ilk dogumumdu normal yaptım çok şükür zaten kan değerlerim bozuktu iyice düştü degerlerim dogumdan sonra kan takviyesi yaptılar bana 4.5 aylıkken oldum ben normalde çok agrılı geçirirdim bu dönemimi aksine böyle agrı sızım hiç olmadı hiçbişey yokmuş gibi çok şükür bol bol su için size tavsiyem limonlu su maydanoz da atabilirsiniz suyunuza bide öyle deneyin ve evde hareket edin bol bol yada dışarıda yürüyüş yapın :) benim bunlara ihtiyacım kalmadı 2.5 ayda hiçbişey yapmadan eski halime geri döndüm çok şükür :)