Benim çok güzel çocuk doktorum vardı aşırı derece de memnundum maalesef İzmir’e taşındı bi kaç gün önce orta da kaldık resmen dün de randevümüz vardı başka doktora yönlendirdi gittik ama aşırı ilgisizdi. Çocuğum da süt alerjisi de var ama pek anlamadı bana güzel ilgili ve BİLGİSİ iyi olan çocuk doktoru önerebilir misiniz bu ara da benim çocuk doktorum beyhekimdeydi gitti