_ipekk18 Ayın 9. Da 4 ay aşımızı olduk 5li karma ve pnomokok aşısı oldu iki bacaktan Ateşi çıktı herşeye ağlıyor yağsa ağlıyor kalksa ağlıyor emerken ağlıyor sürekli uyku hali kafası kalkmio gözü açılmıyor😔 Çok nazlı
gunesimm11 _ipekk18 bizim etkisi olmadı ama asıdan bi kaç gün sonra atak başladı huzursuzluk istahsızlık meme reddi basladı
aselinannesiiiiiiii _ipekk18 dün olduk bizde ama öylr sıkıntısı olmadı çok şükür Bi diş problemi var bizde onun huysuzluğu var sürekli ağlaması ondan olabilir dişini kontrol edin bence
Meriyyy _ipekk18 bizde yaşadık aynısın 1 ay önce ateş meme reddi oldu emmedi sürekli mutsuz huzursuzdu ama 1 hafta sürdü sonradan yavaş yavaş azaldı
Defne-Bade Her aşının farklı yan etkisi var.4. Ayda bizim olmadı ama 7. Ay menenjit aşısında aynı şeyleri yaşadım huyu değişti resmen
_ipekk18 Defne-Bade Sanırım ya dişten ya aşıdan diyorum 😔 resmen sakin çocuk gitti yerine huysuz mız mız çocuk geldi anlamadm bir günde İnşallah aşıdandır ve geçer inşallah diye umut ediyorum 😔🥰
_ipekk18 gunesimm11 atak haftasıda olabilir ama 36 haftalık doğduk biz nasıl hesaplanıyor bilemedim dış yerinde beyazlamış 😑
_ipekk18 aselinannesiiiiiiii olabilir diş yeri beyazlamış sürekli el ağızda ama sabahtan beri emiyor uyuyor saat kaç oldu normalde uyumaz aşıdan diyorum yada üsuttu az öksürük vardı
_ipekk18 Mom52 çok şükür canım aman olmasın zor oluyor Bilmiyorum artık aşıdan mı dişten mi üsüttümü 😔 hepsi karıştı