Eğer eşiniz yardımcı ise asla korkmayın . İkizlerim 16 aylık 4. Aydan beri tatile çıkıyoruz hatta enson doğuya gap turuna çıktık herkes delilik dedi ama çok kolaydı yani :)
Her gittiğin mekanda mama sanldayesi ararım şartım odur her yerde çorba var yoğurt var doyururum
Her otel odaya besik veriyor
Uyku saatlerini küçükken atlamazdım ama bu en son gittiğim de bebek arabasında gittiğim yerde uyuduLar sürekli .
Onlara yönelik geziyorum
Sıra gecesine dahi gittim onlarla düşünün
Herkes 3 saat oturuyorsa ben 1 saat oturdum kalktım
Herkes rahat yemek yiyorsa biz biraz hareketli geçti bunlar çok normal tek bebek olsa da böyle olacak
Yaz tatilinede gittik yeri geldi uyku saatlerinde otelde dinlendik uyandılar plaja indik
Şemsiye altında sezlongda uyuttum
Denize girdiler . Yeri geldi kavanoz mama yedirdim
Sıkmadım kendimi .
Tek önemli kriter bence eş 😃 ben ne yapıyorsam oda yapıyor
Altta alır dus da aldırır giydirir de yedirir icirirde
Bunları tek basına yaparssan yorar seni ama birine sen birine esin bakarsa çok güzel anıların kalır .
Uçakla gittiğimiz araba kiralayıp orada 4 saat yol yaptığım da oldu .
Araba kiralarkrn dahi günlük 15 TL e oto koltuğu veriyorlar bilmiyordum bunu Hersey tecrübe .
Kendi arabamla 7 saat yolculuk yapıp Ege’ye tatile gittiğim de oldu .
Düzen kur . Hersey planlı olsun ancak öyle gerisi gelir insallah