Evimize kentsel dönüşüm geldi. Çok güzel bir lokasyonda çok güzel bir ev yapıldı yerine. Açıkçası ilk 1.5 milyondan açıldı sonra 2 oldu. Şimdi bu açıklamadan sonra millet 4.100 yazmaya başlamış. Evet kendi malımız ama bu şerefsizliktir. Yani bunun iyilik getireceğini düşünmüyorum