Ysmndmrl Irmakprensesinannesi az beslenme belki bir emden olabilir ama benim sütüm çok iyiydi hatta çoğu kez taşıyordu ona rağmen sarılık oldu çünkü aramızda kan uyuşmazlığı vardı dr ondan olduğu söyledi yeni her sarılık açlıktan değil
Efemom42 Benim oğlumda oldu 4 aya kadar tam geçmedi, geçtiğinde de kara sarı gibi rengi çok tuhaftı hatta bu kara sarı geçmesi de baya bir sürdü 5 ay sonunda geçti, o zaman çok kafama takıyordum ama şimdi 7 aylık oldu normal gayet hiç takmaya gerek yok 😊
Bbilgilii GizeminEdizi 40 gün ben de mama verdim ama bir düzelme olmadı. Bebeğim de huzursuzlanmaya başlamıştı mamayla bıraktık. Beni emmediği bir gün üst üste mama verdik bembeyaz olmuştu gözlerimize inanamadık ama gece emzirdim sabaha yine sarardı. Emdikçe sararıyor zaten
Bbilgilii Ysmndmrl gündüz saat başı emiyor neredeyse gece de 2 saatte 1 . Sürekli emziriyorum. Bakalım 4. Aya kadar bekleyeceğim . İnş o zamana geçer
Ndrg-12 Bbilgilii evet bebeğim sarışın benim. Şimdi o sarılık sarılığı gitti beyazladı gözlerinde en son çok çok az kalmıştı o da azaldı bitti denebilir
oglumubeklerken Irmakprensesinannesi hanımefendi bizde bebeğime daha doğar doğmaz meme dışında bir de mama verdik ama çocuk sarılık oldu ve uzayan sarilikti evet diğer bayanın dediği gibi anne sütü sariligi diye birsey var. Hadi ilk başta yetersiz beslendi çocuk sarılık oldu 3 Ay boyunca mi yetersiz beslenmeye devam etti de sarılık 3 Ay sürdü. Benim bebegim 3690 gram doğdu hastaneden çıkarken 3520 gramdı 1.haftasında kontrole gittiğimizde 3695 gram olmuştu ki doktor doğum kilosuna 15 günde ulaşmasını bekleriz demişti. Benim oğlum doğum kilosuna 1 haftada ulaştı fakat aynı gün sarılık değeri 16.7ydi ve biz fototerapi aldık. Uzayan anne sütü sarılığı beslenme ile alakalı falan değil, boşu boşuna insanların moralini bozmayın Allah aşkına.
Bbilgilii GizeminEdizi doktor zamanla geçer diyor kan almıyor ben de vermek istemiyorum zaten canı acıyor diye bekliyorum bakalım
Rose-leaf Bbilgilii resmini atsam da görsen gerçekten bende çok merak ediyordum gittikçe açılıyor esmer kız yerine sarı kız geldi 🙂
Umm_abdullah Bbilgilii bir iki haftaya geçer canım bizde 3 ay birlikten sonra geçti çok iyi anlıyorum seni kimseye belli etmesinde kafana çok takılıyor ne zman geçecek diye hele her gelen “hala mi sarılığınız geçmedi yok şunu yap yok bunu yap” çok yormuştu beni anne sütü sarılığı işte ne yapalım kime ne anlatacan🥰
GizeminEdizi Bbilgilii sizi korkutmak istmemem ama sınırı geçince bu sarilikts kan değişimine kadar gidiyor .Bizede doktor limon sarısı olana kads getirmeyin dedi dinleseydik ne olurdu bilmem,dinlemeyin gidin bizzat yaşadım 18 e sinir dedi doktor bana 20 de kan değişimi dedi,aklınızda bulunsun.
GizeminEdizi Bbilgilii siz bilirsiniz ben tecrübemi payalstim ,umarım bir an evvel düzelir bebisiniz ☺️