Merhaba bebeğim 1 ay 27 günlük meme mama gidiyoruz ama sütüm çok az çoğunluk mama veriyorum 6 gündür kakasini yapmadı ne yapacağım acile gitsem lavman yapılıyor kendi başıma ne yapabilirim masaj yapıyorum devamlı karnını oyalıyorum ılık havlu koyuyorum fayda yok gazini cikariyor ama kaka yok ne yapacağım