Oğlum bugün uzun süre eliyle altını tutup tuvaletten kaçtı. Kendini çok sıktı. Ağladı, acıyor ve korkuyorum gibi şeyler söyledi. Konuştum, anlattım, oyun oynadım ama nafile. Sanırım kendini baskı altında hissediyor ve tepki gösteriyor. Bilinçli olarak epey tuttu. Zorlanmaya başladığında mecburen yaptı. Sonra poposunu yıkamak istedi rahatsız oldu ve devamını banyoda yaptı bir güzel. 🙈 ne diyeceğimi nasıl davranacağımı bilemedim. Sorun değil, rahatladın ama bir dahaki sefere tuvaletimize yapalım gibi şeyler söyledim. İstemiyorum dedi. 29 aylık ve yarıda bırakmak istemiyorum eğitimi. Gece de çişini epey tuttu aslında baya kuruydu sabah yapmış yatağına hemen üstünü değiştirdim ve sordum tekrar geldiyse tuvalete gidebiliriz dedim hayır dedi iki dakika sonra yine saldı 🙈 akıl verin anneler 🤷🏻♀️