Ortanca kızım tülbent ile uyuyor bütün gün onunla dolaşıyor 3 aylıkken başladı : yaşında ben alıştırmadım kendisi alıştı diper çocuklarda yoktu iyi tarafı gece uyanınca o yanındayken kendi kendne uykuya dalıyo kötü tarafı gündüz bazen uyumuyor akşam üstü onunla kendi kendine uyuyup sabaha kadar bı sefer uyumuyor