Kızlar bebeğim bugün tam 5 aylık oldu . Ama sorunumuz şu ki bebeğim geçenlerde kakasını 12. Günde yaptı . Bugün 9. Gün hala yapmadı . Doktora götürdük bağırsakları vs temiz sıkıntısı yok . Ve yaptığı zaman kabız gibi değil gayet normal şekilde yapıyor . Zeytinyaği günlük olarak veriyorum . Korkmam gereken bı durum var mi acaba ?