expelliarmus aynı oluyormuş Bursa önemli olan bebek o aşıyı olana kadar yakalanırsa risk fazla oluyor çünkü menenjit bilindiği gibi yüksek ateş ile beyine zarar veriyor geri dönüşü olmayacak şekilde 🥺 bundan korktuğum için yaptırdım bende, ama şöyle bir şeyde varmış bilsem asla yaptırmazdım aşılarda zarar veriyormuş özellikle yan etkisi ateşya ben her aşıdan sonra sürekli kafasına ıslak bez koydum.