Zdlove bizimde öyleydi sizin gibi baya uğraştım temizledim dikkat ettim hijyenine ama geçmedi doktora gittik damla verdi 1 hafta kullandık yine geçmedi 2. Damlaya başladık onda da geçmedi bu sefer sağ gözde başladı ama 3. Damlada geçti ☺️☺️ Doktorlar teni doğanda çapaklanmanın normal olduğunu söylediler göz kanalları tam gelişmediği için olur dedi ve en küçücük enfeksiyon bile etkiler dedi. Yinede bi doktora götür istersen ☺️