Asel1126 benım bebegım biraz farklı beslenıyor neden bılmıyorum şimdi dilimin döndüğünce anlatayım. Gunduzlerı emiyor ama bazen bıberonla sagdıgım sütü verıyorum max 100 ml içebiliyor. 100 ml süt ile doyuyor. Ama aksam uyumadan once her ne oluyorsa doymak bılmıyor. 250-350 arası ml mama yiyor. Ama sabaha kadar bıdaha uyanmıyor. Sabah 5 gıbı uyanıp 50 ml süt içip tekrar uyuyor. Eğer sadece mama ile besleseydım ortalama bı miktar soyleyebılırdım şu kadar içiyor diye. Ama benım bebegım sadece gece yatmadan once ar mama içiyor. Diğer bütün öğünleri anne sütü. Ama gundr 1 kez bıle mama içmesi resmen reflusunu bıtırdı dıyebılırım. Cunku bebegım onceden 1 kere kustugunda devamı gelıyodu ve tum gun kusuyorsu durmadan. Ama bu mama kusmasını engelledıgı ıcın sonrakı anne sütlerını bıle cıkarmıyor. Umarım sizede iyi gelır. Ben bebelac ar mama kullandım ve gayet memnunum. Sizede şifa olur inşallah