Mora Papatya2636 2 senedir Sleepy kullanıyorum 3 saatte bir düzenli değiştim ne taşma ne sızma ne koku hiç yapmadı bilemedim
Jsjssjssjs56 Mora kesinlikle bende öyle 3 saati geçmicek ama geçti mi sıkıntı olabilir her bez için geçerli bence bu durum
Denniscab Papatya2636 molfixin pure and softu var, prima bizdr alerji yaptı bende önce sleepy aldım iğrençmiş hep sızdırdı dokusuda hoşuma gitmedi. Sonra pure and softu söylediler çok çok memnunum
Seymagil Papatya2636 Prima 🤷🏼♀️ özellikle baby turco kullanıp memnun olana öyle şaşırıyorumki bir paket almıştım. Ya her 💩 yaptığında komple yıkayıp üst değişiyorduk sabaha kadar üstü ıslanıyordu. Prima 15 saatte kalsa ciddi manada damla bile sızmıyor🤷🏼♀️ parasını hakediyor bence bazı şeylerde marka gözüyle bakmamak lazim
zeynooo5441 Seymagil Merhaba 3 kg olan bebeğe 1 numara prima alsam olur mu acaba bide priminin hangisi iyi pişik yapmayan
Seymagil zeynooo5441 evet 1 numara olur primanin kalıbı tam sleepy gibi küçük değil. Premium care, aktif bebek ikisi de gayet güzel ama bebek yenidoğan galiba premium care alsanız daha iyi olur 🌸
Deletedmom27337 Papatya2636 14 aydır sleppy kullanıyorum 1 kez dahi sızma yapmadı. Acaba geç mi değiştirdiniz merak ettim 🤷🏻♀️
tugbao Papatya2636 iste sirf bu yuzden bile prima. saatlerce kalsa bile bisey olmuyo. icim o kadar rahat ki. baktiginizda evet adet olarak daha ucuz ama daha sık degistirmek gerektigi icin daha fazla para gidiyomus gibi sanki.
Bostancemel 5 aydır sleepy natural kullanıyorum bizimki hiç sızdırmıyo gece de değiştirmiyorum ben 9 saat falan kalıyo arada kakayı fazla yaparsa kenardan sızdırıyo o kadar ya bedeni küçük geliyodur yada kenardaki lastikleri içinde bırakıyo olabilirsiniz
MSM58- Kötü bir bez değil ama çok uzun saatler kalınca sızdırma yapıyor Evet 2-3 saatte bir değişim yapılırsa hiç sızdırma olmuyor Ben çok memnunum 7-8 saatte bez Durmaz zaten pişik yapar Üstelik Yaz Geldi bence ucuz ve güvenilir bir bez
Bugleminannesii Papatya2636 3numara dene bence sleppy kalıpları küçük ben dogduysa kullanıyorm hiç sorun yaşamadım eskisini yenisini hepsini denedim. Gece saatlerce takılı 10dan sabah 9a kdr takılı kalıyor mesela
DevrimciAnne Papatya2636 bizim hiç sızdırma yapmadı 1 ay 20 günlük bebeğim ve uzun süre aynı bezi bırakmıyorum bebeğimin sağlığı açısından
Bebitom_3 Papatya2636 oğlum 1 yaşında doğduğundan beri sleepy kullanıyoruz memnundum indirimde diye başka çeşidi aldım hiç memnun kalmadım.
Nursemommm Papatya2636 sleepy hem sızdırma yapiyor hemde lastikleri sıkı bebegimin cildine zarar vermişti
alyn Papatya2636 2 numara gayet normal bence 40 çıkana kadar 1 kullandım sonra 2 ye geçmiştim bende ama hiç sıkıntı yaşamadım iki senedir
Elifay12 Papatya2636 kızım 4.5 aylık doğduğundan beri sleepy kullanıyorum sızdırma yaptığını görmedim. Gece 12 de takıyorum sabah 7-7.30 gibi değiştiriyorum dolmuş oluyor ama sızma yapmıyor. Şu an 3 numara kullanıyoruz külot bez gündüz de 3-4 saatte bir değiştiriyorum az ıslaklık olsa benim kız mızmızlanıyor kuru alıştığı için onun dışında problem yaşamadık.
AnneMi_ne Papatya2636 bende sleepy kullanmak zorunda kalmıştım. Hem sızdırdı hemde pişik yaptı. Molfix kullanıyorum ve memnunum