e_yamac2298 Aylardır geçmeyen pişik sorunumuz var, sleepy ve prima denedik ikiside iyi gelmedi. Siz hangi bezleri kullanıyorsunuz.
daisymomm e_yamac2298 ıslak mendil değiştirebilirsiniz. Her alt değişiminde su ve pamukla temizleyin yıkayın. Geçecektir.
48316ELIZAN e_yamac2298 sleppy pisik yapiyor zaten bide lastik izi cok cikariyor canbebe cok agirlasiyor zaten bos halide agir bi bez ben bimin bezini kullaniyorum artik bide gecenlerde bime yine bebem natural gelmisti ondan da aldim o da cok guzel cikti sizdirma pisik vs yapmadi .
Littlebird e_yamac2298 prima ve molfix bence en iyi bezler. siz ıslak mendil kullanmayın bir de hametan sürüp biraz havalandırın
Storymoon e_yamac2298 pişik bezden olmaz kaka yapıyor asitli gıdalar yemeyin bebeğede vermeyin kakadan sonra yıkayın ve kurulayıp pişik kremi sürün bepantol ve hametan merhem olabilir
yektasmom e_yamac2298 sleepy bez ve ıslak mendil pişik yaptı bizde de. Prima bez ve molfix ıslak mendile geçtik düzeldi. Şimdi gece prima gündüz molfix bez kullanıyoruz. Sorun olmuyor
Derenn1 Sleepy kullanıyorum ıslak mendil yerine pamuk kullanıyorum pişik olacak gibiyse de zeytinyağı sürüyorum bizde işe yarıyor
osslemg e_yamac2298 canbebe’bin bezini ve ıslak mendilini kullanıyorum bebeğim her kaka yaptığında mutlaka bebe şampuanıyla yıkıyorum pişik olduğu zaman zeytin yapı sürüyorum çok çabuk geçiyor