17 aylık hatta 18 e giricez artık tükendiğimi hissediyorum çok yoruldum Gün içinde hep memi memi diye geziyor hiç bir yemek yediremiyorum gece de sabaha kadar sayamadığım kadar çok kalkıyor memeden ayırıcam kilosuda çok iyi hatta akranlarından kilolu zor taşıyorum sizce nasıl ayırabilirim memeden gece mi gündüz mü kesmek lazım başta ? Birde memeden ayrıldıktan sonra yemek yermi acaba