Deva22 Cly01 ben 40 için götürmek istiyordum ama ben daha sormadan doktorum kesinlikle spa önermiyorum özellikle kız çocuklarına dedi vazgeçtim o yüzden yoksa çok istiyordum
uykularharamolduuu Cly01 biz de bu ay götüreceğiz umarım güzel geçer 🌸 suyu seviyorsa sıkıntı yaşayacağınızı sanmam ☺️
Gamzebrb Cly01 bende 3 aylıkken götürmüştüm bebeğim çok sevmişti üşür felan diye korkmayın odalar bi sıcak ki ben bunaldım artık sıcaktan sadece gideceğiniz yerin hijyenine dikkat edin çok keyifli anlar geçireceğinize eminim ☺️
Gamzebrb Cly01 40 dk yüzdürüyolar 20 dk masaj yapıyolar toplamda 1 saat sürüyo benim gittiğim yerde su hazırlanana kadar resim çekimide yapıyolardı
Emirinannesiiiiiii Cly01 Ben 9 aylıkken götürdüm memnun kaldım en azından bı anı oldu bol bol resim çektim
ttugceymenn Deva22 Aynı suyu kullanmıyorlar ki bebek çıkınca o suyu boşaltıp içini temizleyip yeniden su dolduruyorlar 🤔
ttugceymenn Cly01 3.5 aylık gitmiştik çok sevdi ayrıca üşüme olmaz bulunduğu oda çok sıcak oluyor suyun ısısını da ayarlıyorlar ☺️