Aklimdasin valla canım bende öyle düşündüm ama arkadaşım mahalle kugumcusundan almış hiç cıkarmadan 4 senedir kullanıyordu temizlik yaparken çalışırken falan onjnkine biley olmamıştı. Atasay gibi bir markada öyle bişey yasayınca üst üste cıldırıdm. 🙄
900 TL lik yüzük verdim 2500 lük alyans almıştım ama ücretsiz. 😆😄 O konuda müşteri memnuniyeti yaşattılar 😆👍 bu bahsettiğim 3 sene önce tabii