zezeeyyy ben de kullandim cok asiri faydasini gordum diyemem ama ilk ay etkiliydi sanki daha cok.Siz emzirmeye ve bol su icmeye devam edin.Saat basi emzireceksiniz zaten o sekilde artiyor.İlk gunler bebegin ihtiyacina gore az sut olur,gun gectikce artar.Stres yapmayin yeter .Bir de uyumak cok arttiriyor,dinlenemezseniz azalir.